macroeconomic

ligger i sängen och nöter igenom boken samt mina anteckningar från föroläsningarna.
tur att man fått lite kunskap, inte som innan då anteckningarna såg ut som ett nr kladdat A4 papper med massa diagram och linjer som förskjuts pågrund av olika funktioner och kvationer, beroende på massa olika saker.
låter det intresseväckande? hmm..

Vill bara ha duggan över, så det blir helg och att jag kan börja plugga inför min tenta som är om 2 veckor, samt träffa anders. Vi som varit insolerade från varandra ett tag nu eftersom han har tenta på tors, och jag min den här duggan imorgon bitti. Men men, vi har vårt eget vid sidan av. Saknar dock någon som gör så att sängen är mindre. poooor linda.

Nej, nu blir det fortsatt plugg in på natt timmarna.
slänger upp en bild från förra vintern (då mitt liv var perfekt, i förhållande till min vardag då)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0