Den.Rosa.Damen

Helgen har varit mysig.
Fredagen bjöd på god men stressig middag ute innan ja och anders skulle skynda oss till sergel för att se på SAW 3D, överskattad film, ingen film för mig.(blundade tt antal gånger) blod är verkligen inte min starka sida.
Lördagen var det att gå upp tidigt då min moder från rättvik hälsade på storstaden från 11 till 17. En trevlig dag på stan. När jag lämnat av mamma återigen vid bussen, ringer anders och säger att han har hittat på en övrraskning som vi skulle göra under kvällen. Skynda mig hem och slänge dpå mig ny fräsch outfit och tog mig till tubn igen, där anders väntade in mig, vi skull nämligen åka och titta på teater, mycket rolig, rörande och bra föreställning.( Oscar och den rosa damen)
Därefter åkte vi in mot gamla stan och tog oss ngn öl på en Irish bar, mycket mycket trevligt.
Så har min helg sett ut- TOPPEN!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0