BRAVO

Sitter och dricker lite bravo juice, men varierar lite med kaffe.
Idag är det en pluggdag, imorgon är det dugga. Hoppas på det inte är allt för svårt!

Som sagt igår lagade jag och anders världens godast middag, hon fick tillaga fläskfilen med världens godaste marinad, mdans jag tog hand om rostade rotfruktrna och att öppna en pepparsås. Gormé middag på en Måndag, och lagrad rosé vin. Inte illa alls! Som grädde på moset fick jag n underbar ros av Mr Liljdahl med.

På fredag ska jag och pappa smita iväg på bio(himlen är oskyldigt blå), länge sedan vi hittade på ngt.
och på lördag väntas det bowling tunering med hela familjen i väsby, ska bli lika roligt det.

Men först, DUGGA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0